V petek, 14. 12., je na naši šoli potekal šolski parlament, ki so se ga udeležili predstavniki od 2. do 9. razreda. Potekal je 4 šolske ure. Letošnja tema parlamenta je šolstvo in šolski sistem.
Za začetek smo se posedli v krog in vsak učenec si je izbral po eno sliko, ki ga je pritegnila. Nato smo povedali, kje v tej sliki vidimo povezavo s šolo.
Nato smo se razdelili v matične skupine. Vsak v skupini je dobil svojo temo. Glede na temo smo se nato razporedili v druge skupine, kar pomeni, da je vsaka skupina obravnavala svojo temo. Ne glede na to, v kateri skupini smo bili, pa so bile vse skupine heterogene – drugošolci so tako sodelovali z devetošolci, sedmošolci s četrtošolci itd.
2. in 3. uro smo torej po skupinah razpravljali in razmišljali o temah, ki smo jih dobili. Teme so bile: medsebojni odnosi, učne metode, načini učenja in šola za življenje. Razmišljali smo o tem, kaj je že dobrega na naši šoli glede teh tem, kaj bi lahko še izboljšali in predvsem, katere akcija bomo v prihodnosti izpeljali.
4. uro smo se vrnili v matične skupine, v katerih je vsak predstavnik poročal o svoji temi. Nato smo naredili plakate o tem, kaj BOMO naredili, da stvari na šoli izboljšamo.
Na koncu smo vsi skupaj pregledali naše ideje in določili akcije, ki jih bomo letos izpeljali. Med drugim bomo spremenili šolski zvonec, vsaj eno razredno uro bomo namenili pogovoru o nasilju, učiteljem bomo predstavili sodobne načine učenja in jih prosili, naj uporabljajo sodobne načine poučevanja, nudili bomo učno pomoč mlajšim učencem in tla v avli prelepili s predlogami za različne družabne igre.
Ajda Vodnjov, 9. a