V tem šolskem letu bo 35 tednov pouka (oziroma 32 tednov za učence 9. razreda). Petnajst dni je namenjenih dnevom dejavnosti; nekateri učenci jih bodo preživeli v šoli v naravi, drugi si bodo ogledali kulturne predstave, ustvarjali zanimive tehnične predmete in se športno udejstvovali na različnih športnih področjih.
Razredna stopnja
1. razred |
2. razred |
3. razred |
4. razred |
5. razred |
||||||
tedni pouka |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
|||||
tedensko/letno |
T |
L |
T |
L |
T |
L |
T |
L |
T |
L |
Slovenščina |
6 |
210 |
7 |
245 |
7 |
245 |
5 |
175 |
5 |
175 |
Angleščina |
2 |
70 |
3 |
105 |
||||||
Lik. umetnost |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
Glasb. umetn. |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
1,5 |
52,5 |
1,5 |
52,5 |
Spozn. okolja |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
||||
Nar. in tehnika |
3 |
105 |
3 |
105 |
||||||
Družba |
2 |
70 |
3 |
105 |
||||||
Gospodinjstvo |
1 |
35 |
||||||||
Matematika |
4 |
140 |
4 |
140 |
5 |
175 |
5 |
175 |
4 |
140 |
Šport |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
Razredne ure |
0,5 |
17,5 |
0,5 |
17,5 |
||||||
Kulturni dnevi |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
|||||
Narav. dnevi |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
Športni dnevi |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
Tehniški dnevi |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
|||||
Št. predmetov |
6 |
7 |
7 |
8 |
9 |
|||||
Tedensko ur |
20 |
21 |
22 |
24 |
26 |
Predmetna stopnja
6. razred |
7. razred |
8. razred |
9. razred |
|||||
Tedni pouka |
35 |
35 |
35 |
32 |
||||
teden/letno |
T |
L |
T |
L |
T |
L |
T |
L |
Slovenščina |
5 |
175 |
4 |
140 |
3,5 |
122,5 |
4,5 |
144 |
Angleščina |
4 |
140 |
4 |
140 |
3 |
105 |
3 |
96 |
Likovna umetn. |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
32 |
Glasbena umetn. |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
32 |
Geografija |
1 |
35 |
2 |
70 |
1,5 |
52,5 |
2 |
64 |
Zgodovina |
1 |
35 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
64 |
Domovinska in državljanska kultura in etika |
1 |
35 |
1 |
35 |
||||
Biologija |
1,5 |
52,5 |
2 |
64 |
||||
Kemija |
2 |
70 |
2 |
64 |
||||
Fizika |
2 |
70 |
2 |
64 |
||||
Matematika |
4 |
140 |
4 |
140 |
4 |
140 |
4 |
128 |
Naravoslovje |
2 |
70 |
3 |
105 |
||||
Tehnika in tehnologija |
2 |
70 |
1 |
35 |
1 |
35 |
||
Gospodinjstvo |
1,5 |
52,5 |
||||||
Šport |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
64 |
Izbirni predmeti |
3-4 |
105 |
3-4 |
105 |
3-4 |
105 |
||
Odd. skupnost |
0,5 |
17,5 |
0,5 |
17,5 |
0,5 |
17,5 |
0,5 |
17,5 |
Kulturni dnevi |
3 |
3 |
3 |
3 |
||||
Naravosl.dnevi |
3 |
3 |
3 |
3 |
||||
Športni dnevi |
5 |
5 |
5 |
5 |
||||
Tehnični dnevi |
4 |
4 |
4 |
4 |
||||
Število predmetov |
11 |
14 |
16 |
16 |
||||
Tedensko ur |
26 |
29,5 |
30 |
30 |
IZVAJANJE DIFERENCIACIJE PRI POUKU
Notranja diferenciacija se izvaja od 1. do 9. razreda pri pouku vseh predmetov in pri drugih oblikah organiziranega dela tako, da učitelj v oddelku oziroma učni skupini diferencira delo z učenci glede na njihove zmožnosti.
Strokovni aktivi so se odločili za izvajanje pouka v manjših učnih skupinah, in sicer v 6. in 7. razredu pri slovenščini in angleščini v obsegu do največ 1/4 letnega števila ur teh predmetov.
V 8. in 9. razredu bo pouk potekal v heterogenih učnih skupinah pri slovenščini, matematiki in angleščini.